steker i solen på Annikas altan.

ligger i en solstol på Annikas altan och njuter av solen, ska nog snart äta! bloggar sen :love:

drar iväg med familjen och äter middag!

ska iväg med mamma, lillebror och Sanna till Annika nu (hon som vi åkte till Turkiet med), där ska vi grilla och så.
publicerar bilderna från del 2, från Turkiet sen. funkade inte igår... lägger även ut bilder från i förmiddags när jag och Sanna var vid rådhustrappan och träffade tjejerna från Juliaresan.

hörs sen! ♥

godnatt!

ligger just nu med sovande lilla Sanna bredvid mig, och jag drog just också en riktig radikal slutsats, jag ska också ta och sova nu! ;) haha. bloggar mer imorrn! :love:

fullt upp på en fredag!

hela dagen har jag nästan bara spenderat framför datorn och telefonen. har pratat med bokförlaget om datum och sånt. har även suttit och mailat massa.
lilla Sanna är fortfarande här, men hon har instalerat sig framför xboxet, så hon lider inte alls.
vi har precis ätit också, hemlagade hamburgare blev det! supergott! :) just nu känner jag mig verkligen som en businesswomen pg.a boken, den är ju som ett heltidsjobb! men skönt att jag i allafall har kommit igång med skrivandet igen efter ett par månaders skrivtorka... haha! ;)

vi ska snart iväg och fika hos mammas gamla klasskompis och hans familj. bloggar sen isåfall! ♥

går och lägger mig.

ska ta och göra mig i ordning för sängen nu. kolla på en bra film och sen sova!
så hörs vi imorrn istället, och då får ni "bilder från turkiet 2012, del 2! ♥" också.
goodnight, sleep tight.
love u readers! ♥

film med Sanna

sitter och kollar på film med Sanna, idag igen, Sex and The City blev det den här gången. vet inte hur många gånger jag har sett den, men den är lika bra varje gång. hela dagen har varit lugn, jag har skrivit lite på boken, hoppas att bokförlaget hör av sig om kontraktskrivningen snart så att jag får en deadline och kan komma igång på allvar. nu ska jag och Sanna fortsätta kolla på film, så hörs vi sen! :love:

instagram

ni har väl inte glömt att följa mig på instagram? där uppdaterar jag flera gånger per dag!

- emmaklingberg

bilder från turkiet 2012, del 1! ♥

the last song

sitter just nu och kollar på film med lilla Sanna, The Last Song blev de den här gången. la aldrig upp några bilder igår, men eftersom jag va med Jolina så prioriterade jag henne. sen kom ju Sanna också så då fick jag ännu mindre tid att blogga. men idag blir det ordning på torpet, och det lovar jag! hörs sen! :love:

redde ut en massa igår...

hade lite att ta tag igårkväll, ni vet hur de är... men nu är det löst i allafall och jag mår bättre än nånsin. idag ska jag träffa Jolina, en barndomsvän som jag säkert inte har träffat på tio år. hon ska sova här och vi kommer säkert prata minnen och skratta åt allt vi gjorde som barn, haha! ska försöka ladda in lite bilder från Turkiet till datorn sen också, så ni får se dom! hörs sen! :love:

hemma igen ♥

nu är jag hemma igen, bloggar imorgon istället... har lite att reda ut. ♥

taggar turkiet!

sitter hemma hos Annika och Adam nu, kom nästan nyss hit och blir här tills halv två, två. sen åker vi mot arlanda.
har bestämt mig för en sak jag måste köpa på flygplatsen, starbucks chai latte! mums!

skriver sen istället, hörs! ♥

- inspiration ♥

nytt och fräscht!

nu är jag tillbaka! (igen) men nu måste jag verkligen ta tag i dehär med bloggen, det är många som har frågat och velat att jag ska blogga. så jag kör väl på igen då! :)
har även ny header, som fina Emelie gjorde åt mig, tack igen! ♥

ikväll åker jag, mamma, lillebror, mammas kompis Annica och hennes son Adam, ner till modets huvudstad Stockholm. därifrån vidare till Turkiet! ska bli såå skönt! :D
en hel vecka ska spenderas i solen och massa foton ska de bli! kameran följer med, såklart. och om man tittar på vädret i Turkiet nästa vecka så är de nästan 30°c hela veckan, och jäklar vad jag ska brassa på brännan. i favvobikinin såklart!
som tur är finns blogg.se-appen så något inlägg kommer nog under veckan. ja... och nu var de bara att börja packa och kanske sova lite, åker ner till Stockholm inatt.
nu är de bara att jag håller dehär med bloggen så kommer det nog gå jättebra, hörs sen! ♥

Turkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charter

jag delar med mig.

eftersom jag har lovat er ett "deepshitinlägg" så kommer det nu, tänkte dela med mig av lite tankar och funderingar kring livet.

jag är så glad att jag har dom vänner som jag har och jag älskar dom över allt annat! ni finns alltid där för mig och jag kan prata med er om allt!
ellen, frida, mikaela, emma, ida, jenny, lisa, felicia l, felicia w, linn och en massa fler! ♥
jag vet inte vad jag skulle göra utan er. ni gör mina dagar.

sen är de en till sak jag har tänkt på, kärlek.
de som alltid finns där som man aldrig nästan tänker på. jag öppnar mitt hjärta och delar verkligen med mig privata grejer nu, för er. ♥
jag har en som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, en som jag tänker på varje dag, en som jag älskar. så fort jag ser eller hör hans namn så ryser jag.
jag vill alltid att han ska vara här, jag vill alltid att han ska krama om mig. men...
till dig. drömmar som aldrig slår in, tankar som aldrig som försvinner.
men du finns alltid som den du va då.
jag är en sån person som alltid hittar små fel hos killar, men med "han" är det helt annorlunda, han är perfekt.

i sommar ska jag dra, stänga av mobilen. cykla, gå, åka tåg eller buss. bara komma ifrån allt och alla, behöver inte vara mer än ett par dar, men bara få vara för sig själv. tänka.
sitta vid en sjö och titta på solnedgången, alldeles själv. bygga upp det som rasat och verkligen tänka igenom alla känslor och tankar som snurrar just nu - just think.

- jag skulle aldrig...
det är ett par ord som jag ofta tänker. saker som jag egentligen inte skulle gjort, men ändå gjorde.
jag har tänkt. jag är inte rädd för någonting i hela världen.
- inte insekter eller djur
- inte mördare
- inte höjder
- inte fart
en sak som jag har sagt till mig själv i flera års tid; jag är inte rädd - man lever bara en gång.