jag delar med mig.

eftersom jag har lovat er ett "deepshitinlägg" så kommer det nu, tänkte dela med mig av lite tankar och funderingar kring livet.

jag är så glad att jag har dom vänner som jag har och jag älskar dom över allt annat! ni finns alltid där för mig och jag kan prata med er om allt!
ellen, frida, mikaela, emma, ida, jenny, lisa, felicia l, felicia w, linn och en massa fler! ♥
jag vet inte vad jag skulle göra utan er. ni gör mina dagar.

sen är de en till sak jag har tänkt på, kärlek.
de som alltid finns där som man aldrig nästan tänker på. jag öppnar mitt hjärta och delar verkligen med mig privata grejer nu, för er. ♥
jag har en som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, en som jag tänker på varje dag, en som jag älskar. så fort jag ser eller hör hans namn så ryser jag.
jag vill alltid att han ska vara här, jag vill alltid att han ska krama om mig. men...
till dig. drömmar som aldrig slår in, tankar som aldrig som försvinner.
men du finns alltid som den du va då.
jag är en sån person som alltid hittar små fel hos killar, men med "han" är det helt annorlunda, han är perfekt.

i sommar ska jag dra, stänga av mobilen. cykla, gå, åka tåg eller buss. bara komma ifrån allt och alla, behöver inte vara mer än ett par dar, men bara få vara för sig själv. tänka.
sitta vid en sjö och titta på solnedgången, alldeles själv. bygga upp det som rasat och verkligen tänka igenom alla känslor och tankar som snurrar just nu - just think.

- jag skulle aldrig...
det är ett par ord som jag ofta tänker. saker som jag egentligen inte skulle gjort, men ändå gjorde.
jag har tänkt. jag är inte rädd för någonting i hela världen.
- inte insekter eller djur
- inte mördare
- inte höjder
- inte fart
en sak som jag har sagt till mig själv i flera års tid; jag är inte rädd - man lever bara en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0