nytt och fräscht!

nu är jag tillbaka! (igen) men nu måste jag verkligen ta tag i dehär med bloggen, det är många som har frågat och velat att jag ska blogga. så jag kör väl på igen då! :)
har även ny header, som fina Emelie gjorde åt mig, tack igen! ♥
 
ikväll åker jag, mamma, lillebror, mammas kompis Annica och hennes son Adam, ner till modets huvudstad Stockholm. därifrån vidare till Turkiet! ska bli såå skönt! :D
en hel vecka ska spenderas i solen och massa foton ska de bli! kameran följer med, såklart. och om man tittar på vädret i Turkiet nästa vecka så är de nästan 30°c hela veckan, och jäklar vad jag ska brassa på brännan. i favvobikinin såklart! 
som tur är finns blogg.se-appen så något inlägg kommer nog under veckan. ja... och nu var de bara att börja packa och kanske sova lite, åker ner till Stockholm inatt. 
nu är de bara att jag håller dehär med bloggen så kommer det nog gå jättebra, hörs sen! ♥
 
Turkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charterTurkiet, Alanya, Alanya, Turkiet, all inclusive, alliclusive, Antalya, Belek, Cesme, Kemer, Side, sidan Turkiet, ridning, spa, Turkiet flygplan, Turkiet resa, Turkiet hotell, träningsläger, windsurfing, charter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0